Klubweb.cz - profesionální internetové stránky pro váš sportovní klub Ceník a objednávka na www.klubweb.cz | Provozuje eSports.cz, s.r.o.

Ročník 2006 absolvoval turnaj ve Francii

13.06.2019 | Michal Luňák

Na úplný závěr bastebalové sezóny 2018/19 si Lvice ročníku 2006 vyjely do Francie, kde se zúčastnily kvalitně obsazeného turnaje. V městečku Saint Romain le Puy si nevedly vůbec špatně a obsadily konečné sedmé místo, když podlehly ve čtvrtifnále pozdějíším vítězkám turnaje. Jaký celý výlet byl, si můžete přečíst v tomto článku.

Naše cesta do Saint Romain le Puy začala o půlnoci ze čtvrtka na pátek, v cílové stanici jsme měli být někdy kolem patnácté páteční hodiny. No, jenže druhá společná cesta 2006 busem dopadla jako ta první do Chomutova. Tentokrát jsme zůstali 400 km od cíle, v městečku Belfort. Začal maraton všech možností řešení, telefonáty všech (včetně rodičů doma) nebraly konce. Člověk by neřekl, jaký problém bude sehnat náhradní bus od jakéhokoli dopravce. Nakonec se to podařilo a bylo jasné, že se na turnaj dostaneme. Sice déle, ale budeme tam.

Následovalo sehnání hotelu (to taky byla zábava), něco k večeři a spát. S usnutím kolem dvacáté hodiny vážně nikdo problém neměl. Ráno v 7:30 přijíždí náhradní bus a jedeme směr turnajové městečko. Tam skutečně dorážíme kolem 12:30 a na kraji města nás čeká auto s českou vlajkou a v něm čtveřice rodičů, která neváhala absolvovat dlouhou cestu a po celou dobu turnaje Lvice podporovala. Nám se tak dostalo doprovodného vozidla až k hale.

Pořadatel nám musel skrečovat jeden duel ve skupině se Šoproní, a tak na nás čekala dvě utkání a pokud jsme chtěli jít do play off ve skupině o 1.-8. místo, museli jsme dvakrát vyhrát. První utkání proti výběru oblasti De La Loire zvládáme a vítězíme. Po utkání máme hodinu čas, který využíváme k obědu. Ten nám díky výborné práci rodičů dovezl pořadatel až na halu. Po hodinové pauze si to s týmem Asvel Villeurbanne rozdáváme o čtvrtfinále. Hrajeme lépe než v prvním duelu a opět vítězíme. Hurá, jsme na druhém místě a jdeme do čtvrtfinále, které nás čeká od 17:30, čili máme opět hodinku volno.

Tu trávíme přejezdem na další halu, do pár kilometrů vzdáleného městečka. Tam na nás čeká vítěz skupiny D v podání Chorvatek z ZKK Tresenjevka. No už první pohled na rozcvičku nevěštil nic dobrého. Chorvatky byly skutečně snad všechny o hlavu vyšší a o deset kilo těžší. Svou fyzickou převahu navíc doplňovalo dobré basketbalové umění. My navíc vcelku naivně bránili, a tak soupeř vedl v poločase (hrálo se 2x10) o dvanáct bodů. Druhý poločas byl lepší, ale blíže než na šest bodů nás soupeř nepustil a prohra 35:43 nás poslala do skupiny o 5.-8. místo. Co nás mohlo postupem času těšit byl fakt, že náš čtvrtfinálový soupeř celý turnaj vyhrál, semifinále o 21 bodů a finále proti Šoproni o sedm. Takže tak špatný výsledek to nebyl.

Po utkání nás čeká večeře a zábava pro hráčky. Na diskotéce se ale holky zdržely sotva půl hodiny. Nyní použiji k vysvětlení, proč tak krátkou dobu, citaci holek. Hrály tam samé divné francouzské písničky a nebyl tam žádný kluk :-) No a tak jsme jeli na ubytování. Tam holky chytly druhou (možná již třetí mízu) a večer si skutečně hlasitě užily.

Na neděli byl program jasný. Snídaně, kultura (navštívili jsme dominantu městečka v podobě hradu), zápas, oběd, zápas a hurá domů. Snídaně OK, zápas KO, oběd KO (jedinou výjimkou byla trenérka, která k našemu všeobecnému nepochopení snědla všechny Lasagne). Jelikož jsme první zápas prohráli, čekal nás duel o konečně sedmé místo a ten jsme zvládli. Čili jsme obsadili na kvalitním turnaji sedmé místo.

Co se basketbalu týkalo, jasně, mohli jsme asi hrát lépe. Ale holky narazily na kvalitu soupeřů, kterou neznají. Vždyť za tři roky v minižactvu na republikových finále nepoznaly ani jednou hořkost porážky a letos byl nejtěsnější zápas na NF o nějakých pětadvacet bodů. Celá ta lepší osmička na turnaji ve Francii, by s přehledem na NF v Chomutově obsadila první až osmé místo. Takže pro holky basketbalově hodně prospěšné, alespoň viděly, že je stále na čem pracovat.

Po utkání se ještě společně fotíme s rodiči, dostaneme od pořadatele pohár a nějaké dobroty a jedeme domů. Doufáme, že BUS vydrží a v pondělí ráno budeme v Hradci. První zastávkou je zdravá večeře v Mekáči, chutnalo nám všem. Po večeři se scházíme v zadní části busu a hodnotí se ty tři společné roky. Jelikož jak všichni vědí, holky přechází do kategorie U14 pod vedením Jana Uhlíře. Poslouchat debatu trenérky a holek bylo fajn, však ono hodnotit tři zlata z NF, není nepříjemné. Samozřejmě, nebylo vše vždy jen růžové, ale toho příjemného byla drtivá většina. Po debatě si každý udělal v buse pohodlí, jak chtěl a šlo se spát. Cesta utekla a ráno v 7:30 přijíždíme k našemu svatostánku na Eliščině nábřeží.

Stejně jako se poděkovalo v buse holkám, je na místě za ty tři roky poděkovat také Vám rodičům ročníku 2006. Za ty tři roky jste najezdili tisíce kilometrů po celé republice a všude se holkám dostalo hlasité podpory. Váš rodičovský kotel byl jediným, který mohl konkurovat proslulé HB kapele. Takže díky a přejeme Vám, ať Vám holky dělají i v dalších letech mnoho basketbalové radosti.

Utkání
Ženy | Sobota 07.12.2019
KP Brno - Sokol Hradec Králové
81:72 (15:9, 35:35, 60:46)

Ženy | Sobota 14.12.2019, 16:00
12. kolo
VS.
Hradecké lvice - USK Praha

Aktuální články
Juniorky smírně s Trutnovem

Dvojičku s Trutnovem mají naše juniorky za sebou a to úspěšně. Venkovní prohra a domácí výhra s příjemným bonusem lepších...

Druhá prohra Lvic v sezóně

Velice těžké utkání čekalo na hráčky Sokola Hradec Králové, které zajížděly do Brna na KP. Domácí celek se dostává do pohody,...

Kadetky jednou úspěšné

Bláznivý týden našich kadetek byl zakončen velice sladkou tečkou v Chomutově. Náš klub žádal o odklad obou zápasů, ani jednou nám...

Juniorky zvládly derby, pak nestačily na USK

Derby v Trutnově jasnou záležitostí Lvic

V sobotu na derby do Trutnova